Dagen 15/2 tot 23/2

Robbert is inmiddels 4 dagen op Amed gaan duiken, vertelde na terugkomst allerlei vissen o.a. div. soorten haaien gezien te hebben. Was voor zijn doen erg enthousiast.

Afgelopen Zondag hebben we eindelijk de laatste as verstrooid. Ik wist waar Syl. dat het liefste wilde, het betreft een rif met een stuk rots met daarin een lange bamboestok.
Bij hoog water dient de rots met stok als baken om de boten veilig over het rif te laten laveren. Bij laag water valt het rif geheel droog en gaan soms priesters allerlei voor mij onduidelijke dingen doen. We hebben de as op de rots verstrooid, omdat Zondag ook het Chinees Nieuwjaar werd gevierd kan het verstrooien symbolisch bijna niet beter. Bij gelegenheid hoop ik hierover nog enkele foto's te kunnen plaatsen maar dan moet ik eerst een hotspot ergens vinden.

Zondagavond zijn wij naar een Kecakdance/Firedance bij Uluwatu geweest, erg indrukwekkend temeer omdat tijdens de voorstelling ook nog eens de zonsondergang te bewonderen was. De firedance was zelfs zo goed dat een stoel waarop een toerist zat in de brand vloog, stoel kapot, toerist niet !

Maandag Robbert uitgezwaaid. De afgelopen maand hebben we zeer plezierig doorgebracht en een dergelijke vakantie is dan ook zeker voor herhaling vatbaar.

Voor de rest valt er weinig tot niets te vertellen , wat rondgereden met de motor, rijdt aanmerkelijk beter dan de bebeks die ik voorheen had , voor de kenner een Suzuki Tornado.

Valt er wat interessants te vertellen dan zet ik het hier weer neer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Frankr. Spanje Port. Maart April 2015