Maleisie 2007

Dag 1 (24-01-2007) Dat wil nog niet zeggen dat ik elke dag iets schrijf, moest een titel hebben. De reis begon ietwat slecht want de bestelde taxi kwam niet opdagen, 't werd later en later, uiteindelijk maar uit arremoede TCA gebeld en die taxi kwam binnen 5 minuten, wij vervolgens benauwd wat dit nu wel niet moet kosten (we hadden een goedkope uitgezocht ), maar het bleek mee te vallen E40,00 terwijl bijde goedkope het e35,00 had moeten kosten. Op Schiphol een enorme rij voor het vliegtuig, ook werd erg gecontroleerd of de bagage niet te zwaar was (dus ook de handbagage), uiteindelijk toen wij aan de beurt waren keek het persoon ietwat bedenkelijk maar accepteerde de gewichten en zei vervolgens dat Robbert was geselecteert voor de exit, uiteindelijk ik ook ! Dus nu eindelijk een gelukje. Mede hierdoor verliep de reis eigenlijk redelijk snel, vervolgens de taxi in naar KL, dat bleek een ritje te worden van ca. 1.5 uur.Wat een afstand, niet alleen op de buitenweg maar het duurde ook behoorlijk voordat we bij het hotel zelf waren. Simpele kamer, wat klein maar wel te doen. Inmiddels wat in Chinatown gewandeld, heet maar gelukkig wel droog. Tot nu toe nog niet erg interessant maar dat zal wel komen. Nu moest ik voor de 29e nog een nacht bijboeken, dus ik dacht dat gewoon even aan de receptie te regelen, niet dus, het kon wel maar dat moest ik de zg. offic. (lees hoge) prijs betalen, het meisje adviseerde mij dan ook ook deze nacht via Internet te boeken. Inmiddels dit maar gedaan (scheelt toch 50%), Robbert lag inmiddels op apegapen en het is tevens een mooie gelegenheid om mijn blog bij te werken. Jullie merken wel weer wanneer de volgende editie verschijnt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Frankr. Spanje Port. Maart April 2015